Αρχαία ελληνικά Γ’ Λυκείου – Φιλοσοφικός λόγος
Διαχείριση γονέων και κρίσεων 16/03
Αρχαία ελληνικά Γ’ Λυκείου – Φιλοσοφικός λόγος 13/10 (14:30 – 16:30)
Το σεμινάριο “Αρχαία Ελληνικά-Φιλοσοφικός Λόγος της Γ’ Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης στοχεύει να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν το μάθημα με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία και ειδικότερα με το έργο κορυφαίων εκπροσώπων της όπως είναι ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Επίκουρος, ο Επίκτητος, ο Πλούταρχος και […]
Αρχαία ελληνικά Γ’ Λυκείου – Φιλοσοφικός λόγος
Το σεμινάριο “Αρχαία Ελληνικά-Φιλοσοφικός Λόγος της Γ’ Λυκείου Θεωρητικής Κατεύθυνσης στοχεύει να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν το μάθημα με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία και ειδικότερα με το έργο κορυφαίων εκπροσώπων της όπως είναι ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Επίκουρος, ο Επίκτητος, ο Πλούταρχος και […]
Μεθοδολογία παραγωγής γραπτού λόγου 13/10 (12:00 – 14:00)
Η παραγωγή λόγου είναι μια εξαιρετικά σύνθετη, πολύπλευρη και απαιτητική πνευματική διαδικασία διότι απαιτεί ένα σύνολο επιλογών από το προσυγγραφικό μέχρι το συγγραφικό στάδιο σε περιορισμένο χρόνο και σε συνθήκες πίεσης. Το σεμινάριο “Mεθοδολογία παραγωγής λόγου” στόχο έχει να προετοιμάσει τους εκπαιδευτικούς ώστε να μπορούν […]
Διδακτική Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας Β’ & Γ’ ΕΠΑΛ 24/03
Το σεμινάριο “Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας Β’ και Γ’ ΕΠΑΛ” στοχεύει στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν το συγκεκριμένο μάθημα με τις τεχνικές κατανόησης και παραγωγής του γραπτού λόγου σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές των πανελλήνιων εξετάσεων. Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση […]
Διαχείριση γονέων και κρίσεων 16/03
Τις περισσότερες φορές, οι σχέσεις των εκπαιδευτικών µε τους γονείς είναι άριστες. Ωστόσο κάποιες φορές διαταράσσονται παρόλο που και οι δυο πλευρές έχουν προφανώς τον ίδιο στόχο, ο οποίος είναι η επιτυχία και πρόοδος των παιδιών. Είτε οι εντάσεις είναι μικρές είτε μεγάλες αξίζει να […]
Διδακτική Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας Β’ & Γ’ ΕΠΑΛ
Το σεμινάριο “Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας Β’ και Γ’ ΕΠΑΛ” στοχεύει στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν το συγκεκριμένο μάθημα με τις τεχνικές κατανόησης και παραγωγής του γραπτού λόγου σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές των πανελλήνιων εξετάσεων. Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση […]